Jak się przygotować do rozmowy
PRZYGOTOWANIE DO ROZMOWY
- Dowiedz się jak najwięcej o naszej firmie (wielkość, rodzaj działalności, oferowane produkty lub usługi itp.).
- Przeanalizuj dokładnie swoją drogę zawodową zgodnie z informacjami które umieściłeś w cv.
- Przygotuj uzasadnienie chęci zmiany pracy, przypomnij sobie jaka była motywacja poprzednich zmian pracy. Przygotuj też argumenty uzasadniające chęć podjęcia pracy w naszej firmie.
- Zastanów się nad swoimi silnymi stronami oraz obszarami do poprawy.
- Sprawdź naszą lokalizację
- Szanuj nasz czas. Bądź punktualny/a a w razie problemów w dotarciu na czas poinformuj nas o tym.
PYTANIA, KTÓRE MOŻNA ZADAĆ PRACODAWCY
- Jaki jest zakres czynności i obowiązków na proponowanym stanowisku – komu będzie podlegać dane stanowisko lub jakie stanowiska będą mu podlegać?
- Kto potencjalnie będzie moim przełożonym?
- Jakie są szczególne wyzwania na danym stanowisku?
- Czym będę musiał się zająć w pierwszych tygodniach mojej pracy?
- Jaki jest przewidziany plan wdrożenia do pracy?
- Jakie są szczególne oczekiwania względem Ciebie?
- Jakie są plany rozwoju firmy na najbliższe lata?
- Jakie będą możliwości rozwoju i w jakiej perspektywie czasowej?
- Jaka będzie możliwość podnoszenia kwalifikacji?
- Co wchodzi w skład wynagrodzenia (wynagrodzenie zasadnicze, premie, nagrody) i w jakim systemie są wypłacane?
- Jakie firma oferuje dodatkowe benefity pozafinansowe?
- Jaki będzie czas pracy i możliwość wykorzystania urlopu wypoczynkowego?
- Jak długo będzie trwał proces rekrutacyjny?